Reviews from Jivie's Utrecht

Recent reviews

5.0
F
Yesterday

De saus van het lamsvlees dreef in het tasje. Het vlees was niet goed ontvliesd en was hard en taai. Na tel. contact was de oplossing een kortingscoupon voor een volgende bestelling. Nou, die komt er niet meer. De roti bakeljauw was redelijk.

Monique
Yesterday

It took over 90min from order to delivery, thats just to long. Also discount coupon was not working

Pris
25 November 2022

Heerlijk gegeten zoals altijd, en super snelle bezorging. Top!

Richard
23 November 2022

Heel lekker! Een aanrader.

CV
8 November 2022
Nick
4 November 2022
Herman
4 November 2022

Bestelling om 1600 uur geplaatst om om 1815 te bezorgen. Eten was er pas om 1900 uur. En toen moest ik weer vergaderen. Tevens de sambal in zakjes is ook jammer Vroeger zat het in cupjes wat veel beter was. Eten was prima zoals altijd

Nick
4 November 2022
Max
31 October 2022
Hermsen
30 October 2022

Heerlijke roti kip gegeten, erg goed van smaak.

Laura
30 October 2022

Het eten was lekker! De bezorging duurde echter héél lang, we bestelden om 17u15. De website van Jivie's geeft aan tussen 30-45 minuten. Verwachte bezorgtijd bleek (na bestelling en betaling) echter 18u50. Het eten kwam uiteindelijk pas om 20u00! Tussendoor hebben we 2 keer gebeld, en we werden vriendelijk te woord gestaan, maar er we werden aan het lijntje gehouden door telkens te zeggen dat het bijna kwam. We snappen dat het soms lastig kan zijn ivm bezorging en drukte, maar zeg het alsjeblieft eerlijk, laat eerlijk weten hoe lang het duurt. De jongen die de bezorging deed was ook heel vriendelijk.

Francien
28 October 2022

Heerlijk mals vlees bij roti. Op tijd bezorgd.

Remi
28 October 2022

Keurig verpakte grote portie die voortreffelijk smaakte!

Yorick
24 October 2022

Erg lekker eten bij Jivies en snel klaar om af te halen!

C.V.
23 October 2022
Ikke
20 October 2022
Monique
15 October 2022

Was weer super

Anne
14 October 2022

Heerlijk!

Diana
10 October 2022

Helaas kan ik geen positief bericht plaatsen. Want de bami was niet gaar genoeg en is dit niet fijn gevallen in onze maag.. kan natuurlijk een keer gebeuren. Maar het ene vlees was heerlijk het andere dat ik had besteld was zeer slecht.. jammer...

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Zwanenburg
5 October 2022

Heerlijk zoals altijd

Yvonne
4 October 2022

Tis geen Roopram de beste roti’s helaas in A’dam. Ik heb een goede roti nog niet gevonden in Utrecht;-(

Vd Meer
28 September 2022

Heerlijke roti! Goede portie! Een aanrader!

Gidey-de Bruin
10 September 2022

De bezorging was een beetje laat, maar als verrassing zat er een bakje "patat bakkeljauw" bij. Ontzettend leuk en erg lekker!

Anne
2 September 2022

Lekkerste roti ooit! Zeer vriendelijk en altijd oo tijd en temperatuur bezorgd !

Karin
2 September 2022

Het kan heel kort, het was namelijk warm en allemaal erg lekker. En het was ruim voldoende!

Anoniem
1 September 2022

Bezorging is snel. Alleen de porties vlees wordt steeds minder en jammer dat er nooit doks is en standaard zuurgoed erbij is.

Sybren
25 August 2022

Bezorging was wat later maar als ze zo vriendelijk zijn, wat maakt dat dan nog uit. Eten kwalitatief zeer goed! Ga hier zeker vaker bestellen.

Merle Karakose
24 August 2022

Kip was niet vers, kousenband wad zacht dus ook niet vers. Rotiplaat was ook niet vers en opgewarmd in de magnetron. Proefde ook geen aardappel in de rotsplaat. Erg jammer

Marco scholtens
17 August 2022
Irma
17 August 2022

Heerlijk.

Bastiaan
12 August 2022

Makkelijk besteld, op de bestelde tijd klaar voor afhalen en - niet onbelangrijk - lekker gegeten!

Gonny
11 August 2022

Het is jammer dat als je aangeeft dat je zo snel mogelijk het eten wilt laten bezorgen dat je nog later dan de aan te geven bezorgtijd het eten krijgt. een telefoontje plegen is dan noodzakelijk

Laura
10 August 2022

Super lekker eten,bezorger was ruim op tijd...erg tevreden

Monique
7 August 2022

Smaak van de roti erg lekker. Helaas erg weinig vlees op de kippenpoten.

Geertje
7 August 2022

Echt altijd alles heerlijk! Fan van de soto-soep, mijn favoriet. En snelle en vrolijke bezorging!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marieke
2 August 2022

Het eten was weer heerlijk en véél sneller bezorgd dan verwacht. Helaas niet de bestelde Jamaican Old Ginger Beer ontvangen maar Fernandes Cream Ginger en dat is qua smaak totaal iets anders. Ik vond dat echt niet lekker.

Reaction from Jivie's

Blij om te horen :). Onze excusses hiervoor, doen er volgende keer een extraatje bij.

Sanniti
30 July 2022

Eten was super. Alleen porties en broodjes mogen wel iets gevulder zijn

Reaction from Jivie's

hier zullen wij rekening mee houden. Bedankt voor de feedback :)

Remon
30 July 2022

Heerlijk eten, vriendelijk personeel en het was klaar op de bestelde tijd

Reaction from Jivie's

Surinam food with a smile :D

Patricia
29 July 2022

Het eten was heerlijk!!!

Reaction from Jivie's

Thanks :D

Rachid
26 July 2022

Eten is zoals altijd lekker. MINPUNT Ik moest in de winkel ONLINE bestellen om korting te krijgen. Belachelijk

Reaction from Jivie's

Blij om te horen dat het allemaal smaakt. Wij doen de acties juist om de App en website te promoten vandaar de vraag hiernaar.

Nb
17 July 2022
Vos
17 July 2022

Altijd goed eten bij Jivies! Service is perfect en kwaliteit van de ingrediënten perfect! En dat terwijl ze de prijs goed houden. Zeer Goed eten voor een normaal tarief. Een aanwinst voor Maarssen!

Reaction from Jivie's

Blij om te horen. We doen ons best de prijzen betaalbaar te houden. :)

Jurjen
17 July 2022

Eten heel lekker (Saoto soep en Roti Kip) en razendsnelle bezorging. Absoluut een aanrader!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Els Nauta
15 July 2022

Het eten was weer heerlijk. Complimenten voor de keuken. Ik heb alleen wat suiker op het broodje kip kerrie moeten doen. De eerste hap kwam ff binnen 😅 maar wel heel lekker.

Marco scholtens
15 July 2022

Bestel vaker bij jullie. Ben dik tevreden met jullie!

Robert
14 July 2022

Lekker gegeten, ruim voldoende. Vegetarisch gehakt smaakte goed, zeker een aanrader.

R
13 July 2022

Dit eten blijft altijd kwalitatief goed en lekker! De prijs kwaliteit verhouding is ook mega goed. Ik kom hier zeker terug.

Melanie
10 July 2022
Chantal
29 June 2022

De allerlekkerste roti! Zo fijn dat ik als vegan hier roti zonder vlees en ei, maar met tofu kan bestellen. Bezorging is ook altijd supersnel!

Henk M
26 June 2022

Keurig volgens afgesproken tijd geleverd,en eten was ook nog lekker warm,TOP!!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Mark
26 June 2022

Aub geen oude platen verkopen, vlees en saus en groenten was prima, maar die platen waren echt oud!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Iwan
25 June 2022
Sanjay
19 June 2022

Goedeprijs en kwaliteit

Els
13 June 2022

1 ste keer bij jullie besteld en het was een schot in de roos. Heerlijk gegeten. Het zal ook zeer zeker niet de laatste x zijn.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Klaas
12 June 2022
Henk Bongers
12 June 2022
Roos
6 June 2022

Lekker en betaalbaar!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Kelly
5 June 2022
Robin
5 June 2022

Altijd superlekker bij Jivies

Arjan
31 May 2022

Bezorging om 18.30 aangegeven, site gaf 18.45 op maar vervolgens om 18.10 het eten binnen. Normaal niet erg maar als je eters krijgt wel.

Hans de Koning
27 May 2022

Het eten was prima. De bestelling deed ik via de app maar kwam niet aan zodat ik bij het afhalen lang moest wachten omdat het eten nog bereid moest worden.

Amélie
24 May 2022

Jivie's heeft echt de beste grote van Utrecht. Zojuist weer bewezen. En dat kokos-ijs.... geweldig!

Reaction from Jivie's

Super bedankt voor de leuke review.

Manus Kardolus
23 May 2022

Goede authentieke Surinaamse roti Roopram ++ Ik heb in suri gewoond Mi sab a sanie :)

Reaction from Jivie's

Hartelijk dank voor de mooie woorden, daar doen we het voor 😍

Sven
21 May 2022
Reaction from Jivie's

❤️

Gijs kok
13 May 2022

Top!

Reaction from Jivie's

Topp!😁

anoniem
8 May 2022
Gijs
1 May 2022

Super lekker gegeten, alleen jammer dat het blikje drinken er niet bij zat.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Jivie's

Laat het ons de volgende keer weten komen we het naleveren, geen probleem.

Rens
29 April 2022
Gijs
28 April 2022

Super lekker gegeten, echt top!

Deborah
28 April 2022

Zoals altijd top verzorgd. Communiceren ook goed. Eten is gewoon top nooit wat over op te merken

Erna
27 April 2022

Lekker eten, goede prijs-kwaliteit/hoeveelheid. Alleen het gerecht rijst/vega pom met boontjes, leek het meer op rijst/boontjes met vega pom. De pom zat in een klein bakje en was niet in verhouding met de rijst en de boontjes. Verder lekker gegeten.

Nur
24 April 2022

begrijp de extra kosten voor iDeal en het plastic zakje niet. Stoorde mij enorm. Zo laag was het bedrag niet. Geen enkel andere bezorger doet dit. Netjes als dit ook al voor het afrekenen bij totaalkosten duidelijk vermeld wordt. Bezorging was verder snel (25 min),veel sneller dan de 1,5 uur aangegeven, dus fijn. En het was lekker. Alhoewel 1 rotiplaat wat uitgedroogd leek.

Lana
22 April 2022

Heerlijke roti

Martijn
21 April 2022

Lekker gegeten, op tijd bezorgd. Goeie peper!

Henk Bongers
21 April 2022
Robin
16 April 2022
Carmel
16 April 2022

Heerlijk eten! Vriendelijke service.

Zuidhof
13 April 2022

Die roti was heerlijk. Die bamie, spitskool & kouseband waren ook lekker, maar die saus had wel erg veel zout!

Melanie
12 April 2022

Het was heel lekker! En aardige en snelle bezorging.

Jeroen
11 April 2022

Lekker eten en rond het aangegeven tijdstip bezorgd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Jivie's

thanks voor de review. tot snel

Mark
31 March 2022

Roti was heerlijk! Goeie portie en top van smaak. Bezorging was ook prima.

Reaction from Jivie's

super leuk om te horen. bedankt.

Coletta
25 March 2022

Dit smaakte echt helemaal niet goed, sorry

Reaction from Jivie's

ohh spijtig om te horen, heb u een berichtje gestuurd met betrekking tot uw bestelling. Excuses voor de late reactie

Loes
17 March 2022

Heerlijk Roti gegeten, alsof ik bij me surinaamse tante aan de keukentafel zat.

Reaction from Jivie's

super, hartelijk bedankt voor de mooie woorden :)

Angela
16 March 2022

Heerlijke smaakvolle gerechten. Soms wel iets aan de scherpe( pittige kant)

Reaction from Jivie's

Leuk om te horen, de pittigheid proberen we minimaal te houden en juist apart bij te geven.

Fred
14 March 2022

Lekker maar droog, geen joucy souce

Reaction from Jivie's

ahh jammer om te horen, denk in dit geval dat u gewoon een bakje had met weinig saus, next time doen we het het beter.

Patrick
11 March 2022

Altijd lekker! Bezorging mag sneller, maar het is wel ALTIJD warm 👍

Reaction from Jivie's

Bedankt :( Collega's zijn afgelopen tijd moeilijk te vinden. Maar we werken eraan :)

Sanjay
11 March 2022

Bestek bij bezorging

Reaction from Jivie's

Kan je nu erbij bestellen :)

Sandra
2 March 2022

Vlotte nette bezorging. De roti rol lams bevatte erg veel grote stukken aardappel en weinig lamsvlees. Dit was de 2e keer dat ik dit bestelde, de 1e keer was het prima. Goed in balans.

Reaction from Jivie's

bedanktt voor de review, we blijven werken aan het standarisatie proces van onze gerechten

Glenn
28 February 2022

Geweldige bezorging, heerlijke roti!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Jivie's

Thanks (L)

Ron Ermen
26 February 2022

Het eten was prima en lekker maar de bezorging kan zeker verbeterd worden als je 2 uur moet wachten op je bestelling is wat teveel van het goede er is tussendoor wel netjes gebeld en wordt er gemeld dat het iets later wordt alleen dat werd langer dan iets

Reaction from Jivie's

Hoi thanks voor de review, dit is helaas omdat wij te weinig mensen hebben. Maar we werken eraan.

M
24 February 2022

Heerlijk gegeten! Bezorging mag wel wat aan gedaan worden kwa levertijd maar verder top top top. ❤️ ik had veg bami en cassave met bakkeljauw en broodje bakkeljauw. Super smaakvol! Zeker aanraders.

Reaction from Jivie's

Bedankt voor de leuke review :( Collega's zijn afgelopen tijd moeilijk te vinden. Maar we werken eraan :)

Inge v.d. Hoven
21 February 2022

Heerlijk vegetarisch eten!!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Jivie's

thaks voor de review

Tessa
21 February 2022

Het was helaas koud en ik woon echt dichtbij

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Dolman
21 February 2022

de inhoud van de bakjes zijn steeds minder .en wat ik niet vind kloppen is dat je bezorgkosten betaal en dan ook nog is transactiekosten moet betalen , en ook nog is voor het tasje wat kapot bezorgt was

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ton Van Ewijk
24 January 2022
Reaction from Jivie's

bedankt voor de review

Paul
16 January 2022

Snel en lekker

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Jivie's

bedankt voor de review

Samantha
16 January 2022

Altijd warm geleverd. Smaakte weer heerlijk, bedankt!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Jivie's

thanks :)

Jaap
14 January 2022

Beste roti van Utrecht. Aardige bezorger.

Martijn
13 January 2022

Erg lekker! Super dank

Reaction from Jivie's

Jij bedankt :)

Irene
13 January 2022

Was lekker, wel een beetje weinig aardappels en kousenband. Ook de zuurgoed was vergeten, maar daar is netjes over gebeld.

L. Nienhuis
10 January 2022

Precies op de afgesproken tijd werd de maaltijd geleverd en was ruim voldoende. Zal zeker nog wel eens een andere maaltijd bestellen

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Jivie's

Bedankt voor de mooie woorden.

L M
7 January 2022

Super snel bezorgd, heerlijke kwaliteit het was weer top!

M.
6 January 2022

erg lekker!

Latoya
4 January 2022

Netjes op tijd bezorgd,erg warm. En zoals altijd weer heerlijk gegeten!

Reaction from Jivie's

Blij om dit te horen, bedankt voor de bestelling

Ronan
29 December 2021
Koen
29 December 2021

- coco cola vergeten, roti was lekker

Paul
22 December 2021

Weer super snel en lekker

Reaction from Jivie's

thanks leuk om te horen

Femke Lagarde
22 December 2021

Het was weer heerlijk!!!

-
10 December 2021

-

Reaction from Jivie's

hoi thanks voor de review :)

Nikki tuiten
8 December 2021

Smaak was lekker. Soep was wel koud, moest ik op nieuw opwarmen. Maken jullie de soep zelf?

Reaction from Jivie's

hoi thanks voor de review, yes de soep maken we zelf, we verhitten deze tot kookpunt maar denk dat de bezorging te lang heeft geduurd excuses hiervoor.

Thomas
7 December 2021

Soato soep en bara MET kipfilet besteld, maar kreeg een open gesneden bara zonder kipfilet er in. Ook had ik aangeveven met chutney, ook de chutney zat er niet bij. Bara zelf smaakte prima. Soato soep was ook prima alleen smaakte de kip een beetje oud. Jammer van deze ervaring.

Reaction from Jivie's

hoi thanks voor de review, excuses denk dat tijdens de drukte uw bara verkeerd is ingepakt. ik snap uw frustratie, maar had even gebeld hadden we het voor u kunnen oplossen.

Moos
5 December 2021

Super lekker zoals altijd!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Jivie's

hoi thanks voor de review

Marco
29 November 2021

Heerlijk, en goed op tijd bezorgd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Jivie's

beetje laat maar alsnog bedankt voor de review :D

Paul
26 November 2021
Reaction from Jivie's

hoi beetje laat maar bedankt voor de review

Sandra
26 November 2021

Vlotte levering. Producten waren nog goed op temperatuur.

Marjolein
25 November 2021

Precies op de gevraagde tijd geleverd. Alle opmerkingen waren meegenomen in de bestelling ( bepaalde gerechten koud geleverd ) en het smaakte heerlijk!

J.
24 November 2021

2 bara's besteld. Had al wel verwacht dat het erg vet zou zijn, maar de 2e was duidelijk vetter dan de 1e, echt wel te vet.

Daniel
21 November 2021

We waren deze keer minder tevreden dan eerder. De platen waren droog, hard en leken niet vers. De kip masala zelf was wel goed op smaak!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Iason
20 November 2021

Het was echt suuuuper lekker, en rijkelijk veel! En het personeel was heel aardig, ondanks dat ik per ongeluk in Utrecht had besteld, maar in Maarssen woon. Heel fijn dat het geen probleem was. Volgende keer zal ik extra opletten en ik ga snel weer bestellen!

Iris
19 November 2021

Lekker als altijd. Maar het is geen kipfilet zoals vermeld, eerder kipdijfilet of in stukken gehakte kip (moest er wat vel uitvissen)

T
18 November 2021
Martin
18 November 2021

Had om 18:15 besteld via de eigen app. Kreeg om 18:54 een mail dat de bestelling ontvangen was en dat het om 20:30 bezorgd, beetje laat dus,na een telefoontje kon ik het eten om 19:30 ophalen. Volgende keer maar gelijk zelf halen..is sneller denk ik dan ruim 2 uur wachten. Eten is overigens goed

Ronan
17 November 2021

Geweldige roti maar weer. Tip: extra zuurgoed voor maar 2 euro zorgt voor een heerlijke smaaksensatie!

Ronan
12 November 2021

Beste roti in Maarssen

V. Mungra
10 November 2021

Goeie prijs en nog betere kwaliteit

Jessica
8 November 2021

Duurt altijd even maar eten is heerlijk.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Monique
5 November 2021

Was weer heerlijk vooral de bara bakkeljauw

Rene Pluijgers
5 November 2021

Prima service lekker eten

Marcella
5 November 2021

Voor de 1ste keer besteld bij jullie. Wat was het heerlijk zeg. Voor herhaling vatbaar

Lita Merhai
25 October 2021

Lekker eten, goed warm ingepakt. Alles wat ik bestel is heerlijk!! Lieve bezorgers!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Saskia
23 October 2021

Superlekke, supersnel alleen de verkeerde fernNdes bezorgd.

Anneke
2 October 2021

Het was HEERLIJK

Alkan
29 September 2021

Beste Surinaamse broodjes!! Als ze wat eerder kunnen bezorgen, zou helemaal top zijn!

Henk M
27 September 2021

keurig op afgesproken tijd bezorgd, en roti was zeer lekker en genoeg voor ons. Zeker een aanrader. Jivies ga zo door.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Chantall
25 September 2021

De bezorging is echt altijd stipt op de aangegeven voorkeurstijd! Hier kan je echt op rekenen. De roti is werkelijk de beste in town en omgeving. Deze keer was alleen de rotiplaten zelf wat droog en taai. Ze waren ook heel erg heet opgewarmd, terwijl ze afkoelen worden de nog droger en hard zelfs. Dat heb ik overigens nooit, dus ik ga ervan uit dat het een eenmalig dingetje is.

Erwin Fonville
15 September 2021

De roti hier is mijn favoriet. Extra plaat erbij. Lekkere sambal en chutney. De bezorging kan wel eens uitlopen ( dus op tijd bestellen)

Marco
12 September 2021

Superlekkere roti, en zelfs eerder bezorgd dan afgesproken.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Myrthe
11 September 2021

Heerlijke smaken, op tijd geleverd en echt goed op temperatuur. Super!

Tommy Weerman
2 September 2021
Monique
1 September 2021
Torrence Ooms
30 August 2021

Eten was heerlijk, wel kleinere porties dan gewoonlijk. Wachttijd bij afhalen was ruim 1 uur. Dat is niet acceptabel.

Paul
30 August 2021
Bjørn
28 August 2021

Volgende keer graag opletten want bij bezorging lekte het tasje erg. Één van de gerechten was niet warm. Vriendelijke bezorger. En heerlijk eten. Bedankt.

Monica
27 August 2021

Het was schrikken toen we doorkregen dat we meer dan twee uur moesten wachten op het eten. Maar het werd al binnen een kwartier bezorgd. Lekker eten, goede portie. Voor herhaling vatbaar.

Anoniem Maarssenbroek
24 August 2021

Eten kwam snel en was zoals gewoonlijk weer overheerlijk!

EJ de K
20 August 2021

Al vaker besteld. Gewoon erg lekker!

Michael
9 August 2021

Om 19:30 besteld, kreeg mail dat verwachte levertijd 21:00 was, snappen we op Zondag. Om 21:30 was het nog niet bezorgd, probeerden we te bellen een aantal keer, nam niemand op, website bekenen... was het gesloten, onmogelijk nog om iets te bestellen. Wij waren kort in de veronderstelling dat we iets besteld hadden terwijl het dicht was. Stonden bijna op punt ergens anders maar een pizza te bellen, 10 min later stond de bezorgen voor de deur, alsnog lekker gegeten. :)

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Jivie's

hoi excuses hiervoor, wij hadden zondag een ongeval waarbij ik een collega naar eerste hulp moest brengen, had de zaak op gesloten gezet maar er waren helaas al te veel bestellingen binnen gekomen, hopelijk kunnen wij het goedmaken met uw volgende bestelling.

Ton Van Ewijk
30 July 2021

was weer lekker en goed heet

Ninuska
27 July 2021

Uiteindelijk het eten zelf opgehaald; bezorgen zou erg laat worden. Flinke porties, erg lekker!

Torrence Ooms
24 July 2021

Heerlijk, perfect op smaak. Gaan we vaker bestellen.

Bas
22 July 2021

De roti was zeer goed eten en snelle levering

EJ de Kruif
22 July 2021

Super lekkere gevulde bara. Al meerdere keren besteld en iedere keer weer heerlijk. Hier word je gewoon blij van.

Frank
21 July 2021

Roti Lam was prima en was nog goed warm op het moment van bezorging. Wachttijd had wellicht wat korter gekund, maar bezorging was wel op het vooraf inschatte tijdstip.

Chantall
14 July 2021

Wederom weer super lekker gegeten, mijn visite heeft ook enorm genoten! Bezorging was stipt op tijd en telefonisch meer dan behulpzaam, altijd klantvriendelijk.

Kim
10 July 2021

De roti lam speciaal was erg lekker en we al vaker bij Jivie's dit besteld! Ook snel gebracht volgens mij was 1/2 uur later nadat we hadden besteld. Als er een verbeterpunt is, misschien een realistischere verwachting van bezorging aangeven. Wij schrokken namelijk dat onze bestelling om 20:45 uur bezorg zou worden (zou dus 1 uur en kwartier wachten zijn), gelukkig bleek het slechts een 1/2 uur wachten.

Aubje
8 July 2021

Zuurgoed van wortel radijs en komkommer?? Wat krijg je komkommer en ui...... Voor 3,50! Wil je garnalen van 4,50? Nee op de rekeningen zijn ze dan 8,50. Aparte website..... Eten was niet warm en meer dan een uur wachten op pom en witte rijst met zuur???? Nee sorry niet weer voor mij.

Reaction from Jivie's

Hoi, bedankt voor de feedback het probleem is verholpen. Helaas qua tijd proberen wij zsm helaas kan dat met spits tijden uitlopen. Mvg, Team Jivie's

Koppen
7 July 2021

1e x besteld. Er stond dat het dik een uur zou duren voordat het geleverd werd maar het was er met een half uur. Prima spul voor fijne prijs. Kwam goed warm binnen.

Arne
2 July 2021

Heerlijke roti en zeker genoeg.

Laxmi
28 June 2021

Delicious food! Chicken curry is top.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marco
27 June 2021

Superlekker, en snel geleverd.

Monique
21 June 2021

Bezorgen duurde erg lang maar ja het wasbeer wachten waard .

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Soerin
21 June 2021

Bestelling geplaatst was niet compleet. Gebeld en de bestelling bon ol de app geplaatst en tot nu toe niks gehoord

Reaction from Jivie's

Sorry Soerin, zie nu pas je recensie. Wat miste je bij je bestelling en kunnen wij het goed maken laat het ons weten. Mvg , Team Jivie's

Ton van ewijk
16 June 2021

was lekker en goed op temperatuur

Velden
9 June 2021

Goed eten, vriendelijke mensen. Niks op aan te merken.

Didian
4 June 2021
Marian
27 May 2021
Reaction from Jivie's

(L)

Joke
19 May 2021

Heerlijke roti

Reaction from Jivie's

super leuk thanks :)

Marjolijn
3 May 2021

Voor de tweede keer besteld en was weer heerlijk. Dit keer gekozen voor de rol van lam en eend. Snel en warm bezorgd(email geeft aan dat het langer duurt dan dat het daadwerkelijk was). We bestellen zeker nog een keer en proberen dan weer wat anders.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Reaction from Jivie's

wat een leuke recensie, bedankt :)